All I ever need

Hejdär! Min måndag började med att jag vaknade klockan 12(!!) och fick stressa ut till stallet då vi hade Caroline Stenman ute hos oss. Så idag var det dags för en andra behandling för Nordman, förra gången (hon var här en gång tidigare den 11 dec) fixade hon till hans kors och ländrygg och idag så fick hon rätta till lite i kors och bäcken. Hans högersida är värre än den vänstra och det var den sist med, det är även en förklaring till varför han har svårt för högergaloppen och är allmänt stel i höger varv! Felen i ländryggen har tillkommit efter min förra sadel då den var aningen för vid och därför gled den fram och glappade bak, så han hade typ gropar i muskulaturen. Men idag såg ländryggen bättre ut och jag kan fortsätta rida, det blir dock en tredje behandling i februari så då hoppas vi på att han är bättre i bakdelen! 
 
Jag kom hem från stallet runt 5 och då städade jag undan lite i mitt rum då det blev kaos efter stressen imorse haha, sen plockade jag undan lite ren tvätt. Sen ringde jag två väldigt positiva samtal, det ena innebar lite jobb vilket är toppen och det andra är ännu inte 100% säkert så det får förbli en hemlighet ;) Men den lär avslöjas nu i januari eller som senast i februari! Jag ska alldeles strax åka till Ica och hämta ut Simons födelsedagspresent, som äntligen har kommit, och sen hoppas jag på att pappa kommit hem så jag kan få ätaaaa! Pusshej
 
 
 
Lite bilder från senaste träningen för Klara! Lite finslipning av hans trick och övade in lite nya tricks!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback