Nothing really matters

Hejsan! Jag ligger just nu i sängen och tar det lugnt, det är min första dag på länge där jag inte har haft massvis att göra. Okej, jag var i stallet nu på förmiddagen och red ut med några stalltjejer med sällskap av snö och solen, det var jättemysigt! Anyway, idag ska jag bara ligga och ta det lugnt heeela dagen, när jag fått lite ork så ska jag nog duscha och hänga in mina nya galgar i mina garderober. Ikväll ska jag sova tidigt och sen sova tills jag vaknar självmant. imorn skulle jag egentligen gått upp tidigt med och åka till stallet direkt, min syster skulle komma ut och fota mig och Nordman men imorn skulle det vara mulet och snöfall så vi sköt på det till söndag istället då det skulle bli finare! 
 
Den andra hemligheten jag hade som jag inte kunde avslöja förut har halvt gått i kras så jag kan lika gärna avslöja den nu. Det finns ett litet hus ute vid mitt stall som jag ridit förbi så många gånger och alltid tänkt att jag vill flytta dit, tillslut blev det tomt och jag lyckades få tag på ägarma. Så jag bestämde möte med de och kollade på huset invändigt osv, de skulle bland annat kakla toan, byta fönster och till nästa sommar skulle de bygga ut! Så det var tänkt att jag och Simon skulle hyra det och flytta dit i mars, men sen blev en kompis till ägarna bostadslös så hon fick ta över fastigheten på obestämd tid. Men förhoppningsvis så kommer hon inte bo där så länge så vi kanske kan flytta dit inom ett år! 
 
Min finaste bebis <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback