Work like you don't need money

Hejsan! Det har hänt en del grejer under den senaste veckan, jag var bland annat på arbetsförmedlingen förra veckan och skrev in mig, sen sökte jag lite jobb och sånt. Helgen var ganska lugn, jag var hemma och mös med Simon i fredags och på lördagen så var jag först på IKEA och shoppade lite med pappa och sen på kvällen så åkte jag till Emelie och hade filmkväll! 
 
Idag ska jag på jobbintervju på Porsche kl16 och jag är jättenervös! Jag har precis duschat och nu ska jag fixa mig, sen är det bara att hålla tummarna! Jag har 2 intervjuer till imorn men konstigt nog är det Porsche jag är mest nervös över, jag kan tänka mig att det beror på att jag sökte dit men jag trodde aldrig att jag skulle ha en chans där.. Jag blev helt ställd när han ringde igår kväll kl21! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback