Änglavakt

Hej på er!
Som vanligt lovar jag er mer än vad jag kan hålla och jag har inte uppdaterat er på typ 2 månader?! Hur dryg är jag inte haha. Jag kan börja med att säga att jag lever, smärtan i benet är borta och domningarna i min hand också så det är skönt, det visade sig att jag hade 5 snea kotor i ryggen som naprapaten rättade till och efter 3 gånger blev det helt bra! 
 
Under dessa 2 månader så har det hänt en hel del, bland annat så har det varit jul och nyår, jag fick mest pengar i julklapp och på juldagen så fick jag dessutom en spark av en häst som olyckligtvis träffade mig i huvudet. Men som tur var så lyckades min hand hamna emellan(?!), hahah nej jag fattar inte heller hur det gick till, så den fick den värsta smällen. Så efter 5 dryga timmar på akuten fick jag komma hem med en stor jävla bula i pannan och halvgipsad högerhand, ingenting var brutet utan jag fick bara gipset som en stödskena som jag hade i 4 dagar så jag inte skulle använda handen i onödan. Jag kan ju säga att man blev aningen handikappad när man faktiskt är högerhänt också! Men ja, gipset är borta nu och bulan i pannan med, jag har visserligen ont när jag kommer emot nåt eller använder högerhanden fel, men jag är jävligt glad över att det gick som det gick.. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback