Workworkwork

Hejsan, jag har varit ute och sökt lite jobb idag. Jag får inte jobba så mycket på LP för dom tycker inte att jag behövs även om det är högsäsong nu.. Så jag är på jakt efter jobb igen, det är ju inte direkt gratis att ha häst och vill man flytta hemifrån så lyckas man nog bäst om man har ett jobb, och gärna fast anställning. Men det verkar i alla fall som att jag har en chans att få jobb där jag sökte, jag åkte inte till så många företag för att jag måste skriva ut nya CV'n, jag vill inte kladda på dom jag har för det ser så ju oproffsigt ut! Jag ska ut och söka lite mer nästa vecka, det är ju slutet på veckan nu och jag känner att det är nog många arbetsgivare som är trötta och vill ha helg! 
 
Jag har nu landat och lyckats få ordning på mitt rum hos pappa, jag bor här på heltid nu när mamma och Perra fick erbjudande om en fin 2a på Kungsgatan som de suktat efter så länge vilket innebar att jag inte fick plats längre så då fick det bli så här. Men det gör mig ingenting, jag lär väl inte bo hemma så länge till förhoppningsvis! Men det hänger ju så klart på jobbet.. Nu ska jag äta och en sen ligga och glo på film hela kvällen! Puss
 
 
 
Bjuder på lite gamla bilder på Nordman. Från 2008 typ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback