Happy Birthday

Tjaa, jag ligger just nu i sängen och laddar upp inför den tredje och sista intervjun (i alla fall för tillfället)! Jag var ju på Porsche igår, på Ambitiös kl9 imorse och kl15 idag ska jag iväg till Prolog. Jag är inte alls nervös faktiskt, bara lite chockad över att jag fick så många intervjuer på en gång, och sen lite beslutsångest.. För tänk om jag får alla jobben? Vilket ska jag välja då?! Jag får i alla fall svar från Porsche och Ambitiös nästa vecka, vilket förmodligen lär bli samma svar från Prolog! Men ja vi får se...
 
Och idag fyller min älskling år! Hela 21 vintrar blir han, inte så liten längre. Han fick sin present av mig imorse vilket var en skinnjacka som han velat ha så han blev väldigt glad, och ikväll ska vi till Hjortkvarn och fira honom med hans familj! Sen fick han även en till present av mig men det kan jag inte säga vad det är, inte än i alla fall ;) Puss
 
Simon när han gick i 8an och 9an! Haha tänk er att det bara är ett års skillnad på bilderna?!?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback