Bekännelser

♥ Jag är kär (en sak som måste nämnas om man är det hihi)
♥ Jag kan äta hur mycket godis, skräpmat osv som helst utan att min vikt förändras
♥ Jag har en tatuering och efter nyår ska det byggas på!
♥ Jag har spräckt min iphones baksida, IGEN
♥ Mitt liv skulle helt ärligt vara meningslöst utan hästar
♥ Nicki Minaj är en av mina förebilder
♥ Jag har varit sjukt falsk mot en vän, men det visade sig att det var tvärtom
♥ Jag kan inte lita på någon, men jag har lätt för att öppna mig
♥ Jag hatar svenska filmer, alltid gjort
♥ Jag blev av med min oskuld när jag var 14 år 
♥ Jag har världens fulaste skratt
♥ Jag hittar alltid en låt som passar in på situationen jag befinner mig i
♥ Det finns inte en enda sak som jag gillar med mig själv
♥ Jag använder linser, ser som en kratta utan
♥ Jag har väldigt få tjejkompisar
♥ Jag fyller 18 år om 36 dagar
♥ Jag älskar snö
♥ Jag är bortskämd
♥ Jag kan titta på en och samma film flera gånger i rad om den är bra
♥ Jag har inte sett en enda James Bond-film 
♥ Jag har haft sex med fler än 10 pers (hoppas inte mina föräldrar läser min blogg)
♥ Jag kan övertala mina föräldrar hur lätt som helst 
♥ Jag kommer aldrig ihåg mina nyårslöften hahah
♥ Jag är besatt av min iphone
♥ Jag skulle aldrig byta bort min familj mot, ja vad som helst
♥ Kommer inte på nåt mer.. haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback