I 've died every day waiting for you

Förlåt för dålig uppdatering igår/idag! Drog ut och sladdade igår med Jimmy och Alex, men det slutade med att vi fick dra upp Klöte ur diket haha. Somnade som en stock när jag kom hem och imorse vaknade jag av att Jimmy ringer och frågar om jag ska med och äta frukost i skolan, så de hämtar mig strax efter 8 och jag började halv 10.. Men skönt i alla fall! Sket i att gå på körkortsteorin, istället följde jag med hem till Alex med Jimmy och vi glodde på film och käka pizza. Vid 2 mötte jag upp Simon och vi har bara myst som fan och gått på bio, vi kollade på breaking dawn del 2 och den var så jävla bra!! Nu ska vi mysa lite mer och kolla på tv och sen sova, tur jag har sovmorgon imorgon hihi. Puss godnatt!

Haha söt bild.. Snäll jag är ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback