I will always be here

Hejhallå jag lever!! Har varit helt jävla död sista dagarna nu på praktiken så jag har inte ens orkat tänka tanken på att blogga.. Men jag är i alla fall på väg tillbaka nu, ska försöka komma igång igen. 
Min vecka har sett ut så här: Tisdag: Böt däck på pappas bil, oxiderade bultar=YIPPI. Onsdag: Träffade Jimmy en snabbis efter praktiken, sen övningsköra med pappa och sen åkte jag hem till Pontus, vi kollade på tv och pratade lite. Torsdag: Var på stan en stund, sen hem och tvättade mitt löshår och efter det böt jag om och drog till stallet, red Ferrari och hon är så jävla rolig att rida! 
Igår kollade jag runt på stan en stund och letade efter en speciell kjol och en glittrig bh, men kjolen var slut och bh:n fanns inte i min storlek :( så då drog jag hem och duschade och fixade mig lite, sen vid 8 kom Jimmy och så åkte vi hem till Rickard och letade chaufför i 2 timmar. Det var rätt så lönlöst så vi drog till Marieberg och sladdade, men Jimmy's bil, som kan köpte igår, gick bara på 3 cylindrar så vi åkte hem till honom och skruvade från 12 till 2, det visade sig att det var fördelarlocket som var trasigt så vi gick till hans granne och tog det ifrån en av hans 100 volvo's haha! Sen funkade den och Jimmy blev överlycklig så vi åkte in till Örebro igen och fortsatte sladda, ååh det är så jävla kul!! Dom skjutsade hem mig vid 5 imorse och jag sov som en stock, har inte sovit så bra på hela veckan! 
Idag vaknade jag vid halv 1, åt en frukost tillsammans med min mamma och sen gick vi ut på stan. Hittade bh:n jag ville ha och i rätt storlek!! Sen köpte jag en blå, halvt genomskinlig, skjorta, en neccessär och en ögonfransböjare. Sjukt nöjd med mina inköp men nu ska jag köpa julklappar för resten av mina pengar! Har faktiskt städat mitt rum ordentligt också, rensat lite kläder och sånt. Nu blir det att ta det lugnt en stund, sen ikväll får vi väl se vad som händer, ska försöka uppdatera en gång till senare! Pussar
 
 
Jag gillar att skruva bil men jag föredrar att DANSA hahaha
Funderar på den här kjolen istället för den andra, men vill ha båda.. hihi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback