If it don't feel good, what are you doing it for

 
Precis hemkommen från julshowen på karlslunds ridskola, riktigt kul var det och bra blev det med! Det första jag fick göra var att direkt sadla Ferrari och rida fram henne, det gick väldigt bra och taggad var hon fast jag rider aldrig mer i vanliga jeans.. Men jag ska helt klart vara med på nästa julshow! 
Nu blir det lugnt, ska hoppa in duschen snart och efter det ska jag glo på film, fortsätta med twilight förmodligen! Och en annan sak, JAG VERKLIGEN ÄLSKAR MITT LIV! Allting är verkligen hur bra som helst, jag har bra vänner, världens bästa familj och jag har min älskade häst men jag skulle vara ännu gladare om Luna fanns kvar i livet, jag saknar dig jättemycket.. :(
 
Du var frisk, du var glad, och sen var Gud tvungen att ta tillbaka sin finaste ängel♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback