Nothing is wrong if it feels good

Det är så sant som rubriken talar. Verkligen ingenting är fel, livet är perfekt!
Nu sitter jag äntligen i mina favvomjukisar och myser i min nybäddade säng i mitt nystädade rum! Nyduschad är jag också hihi. Ikväll var det ju tänkt att jag skulle ha myskväll med Simone, men hon hade haft feber och var hostig. Så ikväll blir jag ensam förmodligen, är ju ensam hemma men jag kanske drar ut en stund. Fick jättefina grejor förut, massor med pengar, två album fulla med foton från hela min uppväxt, en röd väst med luva med lurv och en naturborste! Asnöjd! Ska nog springa iväg och köpa lite godis nu hihi, C U LATER pusseennnnn.
 
Love you endlessly 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback