Rest in peace

I söndags satt jag på din rygg för sista gången, det var sista gången jag såg dig och inatt fick jag veta att du har lämnat det här livet. Det har inte ens gått ett dygn och jag har redan börjat gå isär, jag saknar dig så mycket att det gör ont. Jag kommer aldrig mer få sitta på din rygg, aldrig mer få borsta dig, aldrig mer få krama dig och pussa på din mjuka mule, jag kommer aldrig mer får se dig igen. Jag vet inte vad jag ska göra nu, ett liv utan dig finns inte. Det gör så ont att veta att du inte finns längre, jag kan inte förstå det. Du var det bästa i mitt liv, att bara vara med dig gjorde att jag glömde allt annat. Luna, du var min bästa vän, du fanns alltid där, du var oslagbar! Vila i frid min fina vän, så ses vi snart ♥
 
"Lycka är att få kalla dig min, trygghet är att få sitta på din rygg
och kärlek är att få bara vara med dig, finaste Luna."
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback