See the inside

Är det så här ni killar tänker? Det skulle inte förvåna mig. Men ändå är ni rätt smarta om ni inte vill bli sårade, ni tar den enklaste utvägen, men samtidigt otroligt dumma och fega om ni väljer att såra någon som faktiskt kan vara er riktiga kärlek. Jag tar hellre modet och satsar på att få den jag verkligen vill ha, än att ta vad jag får och byta så fort det dyker upp någon "bättre". Blir jag sårad och lämnad finns det flera andra killar som skulle vilja göra mig lycklig igen, missar man en buss kommer det alltid en ny strax därefter. Bara att ta ett djupt andetag, tänka igenom vad som hände och varför så kan man släppa taget, gå vidare och må bra igen. Det kanske är nåt ni ska tänka på. Kärlek gör ont. Jag vet det. Det gäller bara att våga, och att vara stark



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback