She is a flame

Vaknade nyligen, känner mig lagom utslagen. Men jag hade allt bra kul igår! Var ute och sladdade med Tobias, Simon och Hannes, och en liten sladdveva med cheva-vanen haha. Men jag har en liten fundering, jag var absolut inte full igår men ändå har jag en fläskläpp och hade blod på läppen när jag vaknade? Haha vem fan är den där alkohol och vad vill han mitt liv.. Men tillbaka till det man vet, snö och vinter är det bästa som finns!
Och juste, det ska självklart alltid finnas såna där svin som ska förstöra ens bra stunder i livet, trodde du var något bättre men allt du sa, det var äcklig jävla smörja. Åhh hata kärlek. 
Nä nu ska jag ta det lugnt, sen äta frukost och göra mig iordning, pappa hämtar mig vid 2 och då ska vi åka iväg till gammelmormor och fira henne. Skriver mer senare, pussen. 
 
Min enda verkliga och trogna kärlek, jag är från och med nu lesbisk med dig min fina Luna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback