They say we must be high when we are spreading love

 
Efter bion (the Hobbit, ASBRA!!) igår så hämtade Tobbe och Simon mig, vi var ute och träffade toppenbra människor och drack lite öl, sen vid 1 så körde de hem mig till Jimmy och så sov jag där inatt. Och jag lyckades faktiskt somna även om jag sov bort hela dagen haha. Vid 11 imorse så körde han hem mig för att han skulle snickra..? och när jag kom hem så la jag mig i sängen och somnade såklart.. Vaknade vid 1 och då var det bara att hoppa in i duschen och sen dra upp på stan! Fixade en liten sak där (bild) och sen drog jag till marieberg och shoppade lite på mellandagsrean, hittade lite välbehövliga saker och har fortfarande mer än hälften av alla mina julklappspengar kvar hihi. Kom hem för en liten stund sen, och nu ska jag fixa mig lite och sen drar jag ut! Puss
 
Köpte även en vit "bas"tröja på JC, en bodylotion, foundution och örhängen på H&M och 2 bumpers till ifunken!
India, Dermal Anchor-piercing 600:- & Munktröjan från H&M 199:-
Ur&Penn 498:- 
Sweet Poison 299:-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback