We are not perfect

Jag kom ut igår i alla fall, Philip och Linus hämtade mig och vi var ute och sladdade. Kom hem vid halv 4 och slocknade direkt. Mamma väckte mig vid 12 idag, jag började med att vakna till liv och sen fixa mig för sen bar det av till min systers 20års-fest! Mina fina syster är inte tonåring längre.. Drog hem typ kl 6 och jag har ätit så mycket att jag inte behöver äta nåt mer den här veckan + att jag rullar fram! Haha.
Fram tills nu har jag inte gjort så mycket, pysslat lite med mitt hår och nu väntar jag på Philip och Linus igen och vi ska ut och sladda igen! Det är ju som is på vägarna så man behöver inte direkt ha en bra sketen volvo för att få sladd haha. Nä nu ska jag äta lite godis och städa lite i väntan på pöjkarna! Puss
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback