We will never stop

Jag har varit med Jimmy hela helgen så har inte tänkt på att blogga. Vi har haft det asmysigt, ätit middag med hans föräldrar, kollat på film och bara myst som fan. Och jag verkligen älskar deras hundar! Igår så drog vi faktiskt in till stan och kollade på skräckfilmer hemma hos Rickard med Erika, Oscar och Amy och drack milkshake, mer mys! Vi var väl hemma hos Jimmy igen vid 2 och han slocknade direkt haha, så jag låg och kollade på X-men tills jag också somnade. 
Mamma och jag drog direkt till stallet när jag kom hem vid 12. Det är skönt att vara tillbaka, men det är tomt utan dig.. Red hästen Indy, riktigt rolig var han och förhoppningsvis så ska jag få börja rida honom mer! Har precis ätit mcdonalds och ligger i matkoma just nu, alldeles strax ska jag packa och åka hem till far. Mitt rum är nämligen färdigmålat! Bilder kommer när det är helt klart hihi. Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback