Why are we falling in love so easy

Kan man bli gladare när man kommer hem helt frusen och trött ifrån stallet och när man öppnar ytterdörren så kommer min brors hundar springandes jätteglada och hälsar på en! Hade en jättemysigt uteritt med mamma förut, men kallt som satan var det. BRRR. Nu har jag precis ätit två korv med bröd, jag fryser som sjutton, sitter i sängen och kuckelurar. Måste bli varm nununu.
Jag hade så jävla kul igår! Grapparna kom och hämtade mig och vi drog direkt ut till Marieberg och sladdade. Lite senare drog vi in till stan och då köpte vi sprit, hehe, och sen slutade det med att jag åkte pulka bakom Philips bil, det var så jävla kul men lagom blöt blev jag ju. Kom hem kl 5 i natt och det bästa var nog att lägga mig i sängen och värma mig! Nu ska jag äta lite godis och slå på en bra film, underbara söndag, skulle du bli bättre skulle det i så fall vara om min fina var här.. Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback