00:00

Ditt fullständiga namn: Ann Eva Ronja Blomqvist Norling
Ditt födelsedatum: 950204
Ditt smeknamn: Ronji, Rövja
Ditt favoritdjur: Häst
Något du alltid bär med dig: Mobilen, pengar, busskort, hörlurar, nycklar
Vad klär du dig i oftast? Jeans, munktröja
Din förebild: Har ingen
Vad vill du tatuera in på din kropp? "Mum, Dad, Sis" på revbenen eller i nacken
Vart vill du helst bo? USA eller Florida
Ett land du vill åka till: USA, Florida, Turkiet, Bulgarien mm
I ett förhållande eller singel? Singel
Skulle du vilja ha ett förhållande just nu? Nej, eller jag vet inte..
Kär? I så fall vem? Hihi hemligt
En person som du har varit kär i: Pontus Karlsson
Saknar du någon just nu? Ja
En tjej/kille du kan vända dig till om nåt har hänt: Oscar Larsson & Saga Eriksen
En kille som ser bra ut: Simon Jakowlew
En tjej som ser bra ut: Cecilia Weden
Någon du alltid kan lita på: Oscar Larsson
Någon som vet allt om dig: Saga & Oscar
En kusin du kan prata ut med: Simone Rittbring
Två barndomsvänner: Judith & Julia
Någon som du delar många minnen med: Saga Eriksen
Någon som har fina ögon: David Leander
Någon som du tycker ser bra ut utan smink: Simone Rittbring
En blogg du följer: sagaeriksen.devote.se, nattstad.se/cccecilia mm
En pinsam händelse: Kommer inte på nån
Ett ord du älskar att använda: Slyna
Vad ska du göra i sommar? Allt jag gjorde i somras och allt annat som jag inte hann med
Hur många vänner har du på Facebook? Känner du alla? 700 st, nej
Vem var den senaste personen som ringde dig? Tobias Stillfors
Vem var den senaste som smsa dig? Simon Tengelin
Vem var den senaste som du smsa? Simon Tengelin
Vem sov du hos senast? Saga tror jag 

 

 



Du kunde inte stava mitt efternamn där :(

Svar: Meh kunde ju inte ens uttala det då heller ju :(
Ronja Blomqvist

2013-09-10 | 00:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback