Aldrig igen

Det här med bra uppdatering har jag aldrig hört talas om.. Men jag är helt slut efter min dagar på praktiken men har haft sjukt kul! Jag lär stå ut en vecka till faktiskt, speciellt om jag får vara med Daniel ;)
Igår hann jag bara hem, byta om och äta innan det bar av till stallet. Jag somnade som en stock efter jag duschat och ätit mammas hamburgare, herre-min-gud vad gott det var och vad jag sov! Idag var jag på BMW igen och det märktes verkligen att det är fredag, alla var jätteflummiga och typ fjantade runt som fan haha. 
Just nu väntar jag på Tobias, och som vanligt är han jätteseg! Han skulle komma kl 8 sa han, sist sa han att han skulle komma kl 7 men kom 9.. Bara att vänta 2 timmar till då. 
Imorgon är det öppet hus på min skola, jag tänkte dra dit och hålla mina klasskompisar lite sällskap! Tycker ni kan ta och titta förbi också, för min skull då hihi. Puss!
 
Min fina tjej är äntligen klippt! Eller ah det var förra veckan.. Hähä



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback