DU OCH JAG, VI VAR I TRANS

Det har inte varit lite dålig uppdatering under helgen.. Ledsen för det, men har haft världens bästa helg och lov! 
Det blev ingen halloweenfest för mig igår, men istället var jag med Alex och Jocke och vi hade allt en trevlig pratstund! Senare träffade jag Simon, Tobbe och några fler och vi var ute i marieberg och sladdade rondell och lekte lite hihi. Vid 5 i morse så drog jag och Simon hem till mig och sov som kungar i 5 timmar..
Jag och Simon har inte gjort nånting idag, vi har bara legat i sängen, kollat på film och myst! Han drog för kanske 2 timmar sen och sen dess har jag badat och tvättat mitt löshår. Och nu ska jag snart mysa ner mig helt ensam under täcket, slå på en film och slumra till så gott! Fast har sovmorgon imorgon till 11.20, förvånade? ;) puss!
 
Lite bilder från helgen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback