I MAY BE LITTLE, BUT I AM STILL A BITCH

Alltså, jag har en blogg för att kunna skriva av mig, låta mina vänner få ta en större del av min vardag, låta vissa bitchar som är svartsjuka få läsa och bli lite mer svarta och ibland just för att komma ihåg vad jag gjorde igår för att jag råkar ha ett guldfiskminne. Jag tycker det är skönt att jag kan skriva av mig och skriva om mina åsikter på en plats där man inte kan få någon hopplös kritik tillbaka! Behöver det går man bara till sina vänner.
Jag gillar också att läsa bloggar. Inte stora bloggar som Kissies, Kenzas osv. Jag läser hellre mina vänners bloggar och lite andra människors bloggar som jag hittat, som jag finner är inspirerande, speciella och unika!
Men det finns en sak jag stör mig på, som jag tycker är lite, typ konstigt? Eller patetiskt? Det är att folk skriver ut på sina bloggar om personer och vad den personen gjort, visat, sagt osv, som de egentligen borde säga face to face till den personen. Vet inte varför det irriterar mig, men det gör det i alla fall. Man får ju skriva vad man vill på sin blogg och jag skriver vad fasiken jag vill på min, så låter jag andra hållas med sitt. Men det här är min blogg så just därför skrev jag ut min söta åsikt så mina vänner, ovänner och jag själv kan få ta en större del av min vardag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback