Knows Know

Min söndag slutade helt perfekt! Pontus hämtade upp mig vid 6-7 och vi åkte hem till honom och kollade på Solsidan, gud vad jag saknat honom! Vi pratade mest och tog igen en hel del, och nu får vi se vart det här tar vägen. Och förresten var det andra gången jag tittade på Solsidan, jag förstår verkligen inte varför det är så kul..
Idag har jag faktiskt varit hemma, kände mig inte helt 100% imorse.. Men har i alla fall gjort lite nytta, städat undan i mitt rum och ska bädda om sängen nu. Jag ska nog ta och slå på en film efter det och ta hand om mig själv, det behövs! Imorgon ska jag iväg till praktiken, och jag måste, men det ska faktiskt bli roligt även om jag aldrig skruvat med en BMW haha! Pussen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback