OM DU BARA GAV MIG EN CHANS

Tjäna! Lite dålig på det här med uppdatering, men att gå i skolan mellan 8-16 och sen vara på väg till stallet halv 7 är lite stressigt, har ju ca 2 timmar på mig att få hinna koppla av innan det är dags för att åka iväg igen..
Anyway, har bråkat med en Renault Laguna idag, inte alls kul.. Men jag hade utvecklingssamtal idag och det gick bra! Jag har minst E i alla ämnen och på god väg mot högre och nästan ingen frånvaro alls under dessa 10 veckor i skolan sen sommarlovet, stolt över mig själv!
Nu ska jag i alla fall som sagt till stallet, ska bara förbi pappa och hämta min el rido helmet haha, och jag utmanade livet, eller vad heter det?, och gick igenom en mörk park huhu.. Men jag tycker det är mysigt som fan att promenera i höstmörkret! Men nu kommer el busso så måste sluta, puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback