Our story is ending

Värdelös dag. Jag känner mig värdelös också, som pricken över i. Jag vaknade kl 12 och sen dess har jag endast ätit frukost, annars bara legat i sängen och kollat på tv. Ska försöka komma upp och duscha och sen plugga lite engelska men jag har verkligen ingen ork. Dessutom måste jag ringa min chef på BMW och säga att jag kommer bli sen imorgon, första dagen på praktiken.. Way to go.
Gårdagen turned out to be asgrym! Jarmo, John, Charlie och Elliot kom och hämtade mig vid 8-9 och vi drog ut och ragga rööööv, vi var bland annat på mässan, conventum osv (WIHO..) och umgicks med massor av härliga människor! Under kvällens gång hamnade jag i alla fall tillslut i Tobias bil och där kan inget gå fel. De körde hem mig vid 5 i morse, vad vi gjorde tills då har jag ingen aning om men jag hade kul! 
Nä nu ska jag ta mig i kragen och göra lite nytta, sätta på en film och må lite bättre kanske? Värdelösa söndag.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback