SHE WANTS A GENTLEMEN

Jag är hemma nu och känner mig helt hängig.. Vet inte om det beror på att jag sprang runt i kjol och skjorta i helgen? Jag ska faktiskt lägga mig och kolla på film nu, kurera mig lite och försöka må bättre tills imorgon. Jag var i stallet idag också och tog hand om min fina Luna efter skolan, men det var inte lika fint väder ute.. Regnade, blåste och så var det kolsvart. 
Jag ska till stallet imorgon med efter skolan med mamma, har dessutom sovmorgon imorgon också haha! Efter det ska jag hem, ta en dusch, kolla lite inspiration till mitt rum, slå på en film och sova.. Vet inte om min uppdatering kommer bli bättre men jag ska göra mitt bästa! Godnatt. 
 
 
Saknar sommaren.. Ursäkta min fina sits haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback