Smuts

Jag vet att du läser det här. Låt mig vara någon jävla gång, jag vill aldrig mer veta av dig. Jag ångrar allting med dig, jag ångrar att vi ens träffades, jag ångrar allt som vi har haft tillsammans, jag ångrar att jag ens öppnat mig för dig och jag ångrar att jag sagt att jag älskar dig. För allt du har sagt till mig har bara varit rena smutsiga lögner. Jag kan inte förstå att du är sån människa, att jag inte såg det från första början. Jag ber dig att flyga och fara nu en gång för alla, för oavsett vad du säger så kommer jag aldrig mer, aldrig mer, aldrig mer, att lita på dig och dina tomma ord. Dra åt helvete. Du är död i mina ögon och jag hatar dig. 
 
Och låttexten under? Den handlade inte om dig, för jag har gått vidare nu. Tack för hjälpen ditt fega as. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback