Kommer jag att våga?!

  
Jag har ju jättemörkbrunt hår nu/svart med röda nyanser i, typ färgen längst till vänster, men är så sjukt sugen på förändring! Den 4 januari har mamma bokat klipp- och färgändringstid hos min frisör, har funderat länge på det så förmodligen blir det mellan/mörkblont. Ska försöka trixa tillbaka min originalhårfärg och så passar det bra att göra det 1 månad innan jag åker till Thailand, det lär ju blekas lite där också. Och om det är bra priser på löshår där nere så ska jag förmodligen sy in löshår i mitt hår! Om jag inte trivs i blont så ska jag faktiskt testa mörk vinröd färg, det är så himla snyggt så varför inte? :D Men först och främst, spara julklapp- och födelsedagspengar så jag har råd med att shoppa, festa, tatuera mig kanske? och lite sånt kul där nere.
Längtar som sjutton, 70 dagar tills jag är 18 år och 81 dagar till Thailand! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback