WHY THINK?

Känner att jag tänker väldigt mycket. Ibland för mycket, ibland inte alls. Och ibland kan det sluta med att det blir för mycket och man vet inte vad man ska göra. Visserligen hade vi kommit överrens om att dina ex är förbjuden frukt och det samma med mina, men en person är väl inte ditt ex efter en puss eller två? Om en kille visar intresse för en och man lär känna den och börjar tycka om den, liksom det kan man väl inte rå för.. Jag tycker om en kille, som visade sig vara min bästa väns "ex", och med "ex" menar jag att de pussats en eller två gånger på en kväll, som jag fick reda på efter att jag börjat lära känna killen och hålla på med honom. Vad fan ska man göra? Vad jag än gör så kommer jag såra min bästa vän, den killen eller mig själv.. Fuck life. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback