FEEL THE LOVE

Nyss hemkommen från finmiddag hos min syster och hennes kille i deras lilla stuga! Riktigt mysigt var det och kul att få se hur de bodde. Två sjukt gosiga katter har de också, vill också flytta hemifrån snart..
Det blev en barbackatur idag ändå, longerade ju Luna i tisdags och orkade inte gå på promenad, så jag slängde på henne ett fleecetäcke och satte upp med mjukisbraxer och converse! Luna är så snäll och mysig att hållas med, världens bästa och allt det där. 
Nu har jag ett glas fanta här och en fet burk med massor av godis, tänkte ta mig en minifilmkväll och sova som en stock. Imorgon blir det i alla fall lite sovmorgon, för kl 11 ska jag till tandläkarn och då får vi hålla tummarna för att de säger att jag ska få räls! Vill bli av med alla jävla gluggar jag har i munna.. Haha. 
Nä nu ska jag sätta på en rulle och mysa ner mig under täcket, natti. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback