FERREEEE

Ojojoj, igår och idag har det varit riktigt dålig uppdatering från min sida, men nu så!
Igår slutade jag vid kl 11 som jag gör varje fredag, så efter det drog jag till stan och inhandlade lite nya grejer! Jag köpte 2 tröjor, jeans, kavaj, halsband och lösögonfransar. Och nästan allt hade jag på mig igår, så ta en titt på bilden nedan! Jag och Saga var ju på fest igår, ganska uppenbart, och som vanligt var det mycket skratt, svett, bråk och tårar..
Just nu är jag och Saga barnvakt och jag vet nån som är bakis och det är inte jag ;) Men i alla fall ikväll ska vi ut igen, så då ska vi ta igen allt negativt som var igår. Kanske uppdaterar senare om jag kommer ihåg.
Och nu är Saga back in the game! Tjingeling
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback