INGET ÄR SOM FÖRR

Har kommit på mig själv med att undvika att gå på löv nu under hösten? Antar att jag är rädd för att halka omkull, det skulle vara både jobbigt och pinsamt. Dessutom måste det se jätteroligt ut när jag skuttar omkring.. 
Anyway, tog en tur på stan och utförde några ärenden efter besöket hos tandläkarn. Och med "utförde några ärenden" menar jag att jag köpte nya jeans, en body och hårfärg.. Tur att jag i alla fall tjänar lite pengar på Köp- & sälj-sidan, för annars hade jag varit bankrutt nu. Fast det befinner sig endast ca 100kr i min plånbok nu.. 
Tänkte stanna inne resten av dagen för det regnar ju ute, det är äkta höstväder och det skulle vara perfekt om man hade lite sällskap, för godis och filmer har jag så det räcker och blir över!
Uppdaterar mer senare, puss!
 
Letar efter ett par äkta uggs till ett rimligt pris, helst i samma färg som på bilden eller mörkbrun! Snygga va?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback