LADY

Alltså, den här "Köp, sälj, önska & byt"-sidan på facebook är dööbra, har sålt massor av grejer som jag inte har haft användning för. Så cashing i spargrisen!
Tyvärr så är sovmornarna slut för mig den här skolveckan, men det är ju bara 2 dagar kvar och på fredag slutar jag kl 11! Så lite mer fördelar kommer hähä.
Jag har precis röjt ur mitt rum och väntar nu på pappa, och snacka om att det gick snabbt att plocka undan alla saker, i för sig har jag inte så stort rum och får inte plats med så mycket saker. MEN jag är ju ändå tjej så jag är faktiskt förvånad..? Anyway, nu ska mitt lilla rum bli stort för nu ska en vägg bli ett minne blott! 
Och nu har jag precis avslutat ett samtal från en idiot som ringde mitt i allt när jag skrev det här inlägget så det här inlägget ligger efter ca 20 min.. Dslkölsjädgklaj
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback