MAT VILL JAG HA

Hade skrivit klart det här inlägget och började precis att ladda upp bilderna, men så slutar internet att fungera.. Typiskt! Men nu funkar det och blogg.se hade "sparat" inlägget så det var bara att fortsätta ladda upp hihi. 
Nu är jag äntligen hemma och har ätit efter att ha stressat röven av mig i stallet och till stan för att möta upp en snubbe, men inte fan var han där och det gjorde inte mig på bra humör. Så för att avreagera mig lite när jag kom hem var att flytta 3 garderober, de var skapligt tunga men nu står de på sin plats! Mitt rum börjar ser helt okej ut, ska fortfarande måla om, köpa nya möbler och greja, men det här duger för stunden. Skriver mer senare, puss!
 
Den här garderoben fick jag av min syster igår, så nu har jag 5 st i mitt rum men använder endast denna.
 
 
 
Love 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback