ONE DAY

Jag har faktiskt sovmorgon imorgon med och börjar inte förrän halv 10, jag älskar min skola jappjapp. Första lektionen är samhällskunskap, sen lunch på 80 minuter och efter det gratis körkortsteori på WUC. Hihi kungligt. 
Drar till stallet på eftermiddagen sen med mammi och lär inte vara hemma förrän sent, kommer nog tyvärr inte hinna blogga för då ska jag bums in i duschen och sen sova.. 
Just nu sitter jag och försöker sälja grejer på en Köp, byt, önska & sälj-sida på facebook, just för att jag inte har något bättre för mig.. Och jag har ännu inte fått tummen ur röven och sätta på en film, men jag laddade faktiskt ner 3 stycken förut så tänkte ta och glo på en nu! 
Pussen
 
Bilder på mig ifrån Oktober 2011, lite förändring är det väl? 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback