RAIN

Herre-min-skapare vad det regnar.. Jag coh Oscar badade förut men vi kunde lika gärna gått ut och lagt oss i en vattenpöl och myst. 
Igår gick vi ju på bio och såg Ted, den var bra men den levde inte upp till mina förväntningar tyvärr.. Och vad jag och Oscar ska göra nu är oklart, det regnar ju och fortsätter det så blir den nog mys framför hemmabion! 
Och igår påbörjade jag ett inlägg med massor av bilder på mig och mina kompisar sen 2006. Men det blev så otroligt många bilder så ska göra om det nån dag, imorgon kanske. Det kan nog lysa upp eran tråkiga söndag i alla fall haha. 
Undrar vad vi ska hitta på nu, men vi kollade på en Bring it on-film förut så kan ju slå på en uppföljare. Oscar jublar nu.. Eller inte.
Pussen
 
Smakprov från 2009.. Oj säger jag bara. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback