STRONG

Jag har sådan lust att skjuta mina lärare, de har gått över gränsen för länge sedan och hur många gånger måste man säga till för att de ska förstå och förändra?! Blir så trött. 
Dagen har helt ärligt varit skit. Började med teori, sen idrottslektion och slutade med teori.. Alltså, jag går fordonsteknik och utbildar mig till personbilsmekaniker,men vad gör vi? Jo vi har teori dag in och dag ut, men när är vi verkstaden? ALDRIG. 
Och eller hur sägs det att man lär sig av att göra misstag? Och det är i skolan man ska göra misstag & fel för lära sig och inte göra om misstagen i arbetslivet? Men så fort vi gör ett misstag eller inte förstår vad de menar så får vi skäll..? Vad är det för jävla lärosätt?!
Fuck this shit.

När brandalarmet gick idag så hoppades jag verkligen på att skolan skulle brinna ner.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback