YOU BURN WITH THE BRIGHTEST FLAME

Enda sen jag kom hem har jag suttit och försökt få texten "RONJA BLOMQVIST" till vänster <--- att bli vinröd som resten, men neeeej den ska vara så. Och sen att helt vanliga ord som jag skriver, tex "jag", blir en länk för reklam helt utan anledning.. Men ja, heter man Ronja Blomqvist så gör man! Hjälp nån?
Anyway.. Imorgon står sovmorgon på mitt schema IGEN, bättre kan det fan inte bli! Sen slutar jag vid kl 2-3 och då ska jag jallajalla hem och röja undan i mitt rum för när fader min kommer hem ska vi riva ner väggen! Projekt X påbörjas hähä..
Nu känns det helt ärligt som om att mina ögon ska trilla ut, så det är nog bäst att stänga ögonlocken för att hålla de på plats.. Natti pinglor
 
Mitt hjärta <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback