10 dagar

Härliga söndag! Vaknade upp bredvid min fina idag, vi kollade på film en stund för vi båda var sega från igår (partyparty) och sen lagade jag mat, riktigt gott med makaroner och köttbullar hehe. Vid 3 drog jag till Östansjö och hämtade Saga, sen till Sköllersta och hämtade Krillä och sen glida vidare till Svenne i Pålsboda! Snackade lite skit med de sen tillbaka till Östansjö igen och lämna Saga där och in till stan fort som fan för att jobba lite. 
 
Hoppade nyss i mina myskläder och i samma veva kom min brors hundar, så himla mysiga! Snart blir det dusch, kebabpizza och massa mer mys. Imorn börjar jag 11.20 men klockan 10 ska jag hämta Erik och så ska vi till BRL så ska de fixa mitt ljud. Ska träffa Svenne en sväng imorn och umgås lite, sen har jag inga mer planer.
Försöker hitta Sagas spellista men de går ju inte pga spotifys nya uppdatering!! Damp. Hejpuss
 
Bild från igår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback