Allt är så jävla bra

Sitter med mammi i vardagsrummet med nyfärgat hår och kollar på nåt konstigt tvprogram, fast jag är inte så insatt för jag har precis beställt kläder hihi! Behöver lite nytt och uppiggande men nu ska jag spara mina pengar, eller så tigger jag lite av mina el padres hehe.. 
 
Idag har jag bytt bromsok och belägg på min bil, städat den, fyllt på med bromsvätska och spolarvätska, och imorn ska jag tvätta den så den blir fin! Om ca 1-2 veckor kommer min bil se helt sprillans ny ut och jag kommer bokstavligen att bo i den.. Åh vad jag längtar!! Men det kommer svida i plånkan min :( Nu ska jag torka mitt hår och sen bums i säng, har ju en skoldag till innan man får vara vaken hur länge man vill och sen sova halva dan! Godnatt pinglor♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback