Besiktning..

Jag står inte ut med mig själv haha, pluggade inte ett skit igår och åkte hem till Jimmy klockan 12 inatt.. Och så stannade jag hemma från skolan idag för jag mår som en liten hästlort. Besiktigade bilen idag iallafall och fick anmärkning på höger styrled och vänster spindelled fram.. Ska försöka prata med min lärare och kolla om jag får byta de imorn, skulle vara guld så slipper jag tänka på den skiten sen!
Just nu befinner jag mig i sängen och försöker ta hand om mig själv lite grann, skriver också en "To do-list" för bilen för det finns så mycket jag vill göra med den. Here it is:
 
Done:
✓ Byta bromsok och belägg! 
✓ Städa bilen!
✓ Beställa: Lyktor, lampor, blinkers och vinge(som jag ska lämna tillbaka)!
✓ Köpa och koppla in baslåda, slutsteg och sterio!
✓ Köpa Alles XC-grill, blev krytt!
✓ Besiktiga bilen - anmärkning på styrled och spindelled!
 
To do: 
~ Byta styrled och spindelled!
~ Service: Kamrem, olja&filter, tändstift, bränslefilter osv, byta packningen som läcker.
~ Tona rutorna!
~ Lämna tillbaka vingen! (Var ju olackad)
~ Kolla om någon har en vit vinge till Volvo V70/855 till salu!
~ Sänka/byta front/fälgar?
~ Montera: Lyktor, lampor, blinkers!
~ Fixa högtalarna! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback