Fuck life

Krytt att bli sjuk nu, jag ska liksom operera mig om en dryg vecka?! Varför hatar gud mig.. 
Jag vaknade typ 11 idag och då drog Erik till sin skola, jag och Saga låg kvar halvdöda och kollade på nån dokusåpa på tv. Vid 1 drog jag till stallet, mockade och gjorde mat åt min fina Indy men red inte ut eftersom jag redan håller på att bli sjuk.. Nu ska jag plugga lite historia, prov imorn och inlämning på fredag wiho, och försöka ta reda på hur jag ska lämna tillbaka vingen jag beställde för den var olackad.. Sen kanske traska iväg och hämta mitt paket från H&M som kom igår! 
 
Imorn ska jag dra till fordonsutbildningar och prata lite med deras rektor, maybe there will be a change.. Sen drar jag till skolan, skriver prov och lite sånt och kl 3 ska jag besiktiga min bil.. HÅLL ALLA ERA FINGRAR OCH TÅR FÖR ATT JAG INTE SKA FÅ NERSLAG TACK GULLEFJUN!!
 
Min fina häst❤



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback