Håll om mig nu så står jag kvar

Haha hej och förlåt för den dåliga uppdateringen! Men jag är nog lite omtumlad och utsliten efter Thailand och allt det förbannande resandet. 
 
I veckan har jag inte gjort så himla mycket, inget speciellt iallafall, söndag; var med Saga, färgade och fixade med mitt hår och hennes. Måndag; var i skolan, sen träffa Saga och vi åkte och träffade Erik, Jonna och Klöte en stund i Vintrosa och snacka lite skit, sen hem till Simon med Alle och Pontus och snacka lite mer skit. Tisdag; var jag i skolan, sen iväg till stallet och rida min saknade Indy och det blev em mysig utetur barbacka! Onsdag; var jag i skolan, sen kommer jag inte ihåg riktigt vad jag gjorde, fixade med lite bilder från Thailand tror jag..? De är iallafall på väg! De flesta ligger ute på facebook. Torsdag; skola, Gustavsvik och rida ridlektion, sen färga håret eftersom allt de röda försvann på gvik.. 
 
Igår så körde jag runt på fyllon, de spydde ut genom fönsterrutan och i bilen, och vi var i hela Örebro, alla möjliga krogar och klubbar och drällde runt. Vid 3-4 så var jag äntligen på väg hem och plockade upp min Mr. Perfect på vägen, vi vaknade runt 10 idag. Nu är min syster Annelie här med sin pojkvän och lilla bebis, så kul att få träffa den lille skiten för första gången! Ikväll vill jag och har tänkt att supa järnet, men blir inte det av så är jag väl chaffis igen. Puss små vänner
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback