Isn't it crazy, it's all beacuse of you

Ja igår så slutade jag kl 11, tvättade bilen i skolan och sen drog jag och Alle köpte sterio, baslåda och slutsteg. Sen åkte jag och hämtade Saga och så drog vi till Hallsberg och hennes boyfriend kopplade in ljudet åt mig och det blev as bra!! Så fort det var klart drog vi hem till Saga och fixade oss, sen iväg igen och hämta Erik. Men så fort Erik satte sig i bilen så tro fan att baslådan/slutsteget slutar funka?! Gud så arg, ledsen, besviken, och allt det där, jag var.. Aja ska åka till BRL på måndag och då ska de få koppla om allt och göra så att det funkar, GRATIS. 
 
Ikväll ska jag supa sate ute i Fiskinge, är det fest så är det fest! Vi hörs när vi ses, pussar
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback