Pussywagon

Jag ville bara titta in här på bloggen och typ, jaa.. Uppdatera lite! Heheh.. Ja i måndags köpte jag äntligen min efterlängtade V70! Och idag har jag beställt lite grejer till den och planerat med både min man och Alexander vad vi ska göra för att göra den ytterligare lite snyggare. Min pussywagon kommer bli så jävla snygg, och som allra snyggast när jag glider förbi er med era hundögon och dreglande käftar!! 
 
Nu håller jag på att fixa mina naglar lite, de har varit så fula efter gelénaglarna jag gjorde i Thailand (som var döruttna! lossnade efter 3 dagar..) men har inte orkat göra nåt åt de förrän nu haha. Imorgon ska jag byta ett bromsok på min bil och byta bromsbelägg, jag och pappa tänkte besiktiga den nu när jag har vinterhjulen på för sommardäcken var så dåliga.. Tänk att jag äntligen har fått mitt körkort och införskaffat mig en bil! Så sjukt jävla lycklig. 
 
Saknar min Iphone..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback