Hela livet vill jag ge

Hej där! Sitter här denna söndagsnatt med min glödheta datorn i knät och laddade upp massvis med bilder nyss på Nordman på fejjan, gå in och kolla hurreni :* Förresten, visst blev bilderna i onsdags fina? Duktiga Sabine som fotade och dessutom gav mig lite råd! 
 
Sen i onsdags har jag gjort lika mycket som lite, mestadels varit med Simon i Hjortkvarn och varit i stallet. Älskar att vara där även om det ligger en ganska bra bit utanför Örebro, blir lagom dyrt när man ska till stallet varje dag.. Och lyckligare kan jag nog inte vara, jag har verkligen världens bästa pojkvän! Vad skulle jag göra utan honom?
 
Jag kommer däremot inte få träffa honom på nästan hela veckan, jag som saknar honom som fan redan nu.. Skolan får fylla tomrummet efter honom så länge, inte så himla kul kanske men jag vill gå ut med godkända betyg och ta studenten så det är bara att bita ihop! Nu ska jag slå på en film och försöka somna, fick reda på förut att en ny Hunger Games film kommer ut i november så ska sätta på första nu och längta till tvåan! Pusselipuss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback