I've got the eye of a tiger

Hej där! Rätt mycket inspo-inlägg blev det på senaste tiden men jag har ingenting jag direkt har att berätta om, alla mina dagar ser likadana ut; skola, stallet, Simon, Tova, sova osv. Så tyckte att lite inspo-bilder är lite roligare!
 
En nyhet jag har är att jag söker en medryttare, och hittat en har jag med, så hon kommer imorn och provrider Nordman och passar de bra ihop så ska hon få hjälpa mig 2-3 gånger i veckan! Varför jag behöver medryttare är för att jag varken hinner, orkar eller har lust att plugga eller göra nåt överhuvudtaget när jag kommer hem. Jag kommer hem ca 19-20 varje kväll och förmodligen har jag varit i skolan mellan 8-16 och åkt till stallet direkt efter, alla min energi är slut då så jag lägger mig bara och kollar på film och sover sen.. Så hoppas det hjälper att slippa vara i stallet några dagar så jag orkar plugga, det är verkligen ett måste nu när jag går sista året! Just nu är det bara mycket i engelskan, har 3-4 uppgifter jag ska ha klart till jul + nationella prov?! Herre-min-skapare..
 
Aja, nu ska jag försöka påbörja en av uppgifterna så jag kommer nånstans på vägen, har kvällsfodring ikväll också så måste åka vid 21.. Jaja, tjingeling! 
 
 
 
 
 
 
JAG VILL TATUERA MIG NUUUU



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback