Out of love

Hejsan! Som vanligt har jag haft fullt upp och valt att prioritera annat före bloggen, men nu tänkte jag slänga in ett litet inlägg. Tyvärr blev det aldrig av att Sabine kom till mig under höstlovet och fotade mig när jag red då jag var i Hjortkvarn i princip hela tiden och var med Simon
 
Under höstlovet som sagt var jag för det mesta i Hjortkvarn, sen på fredagen (halloweenhelgen) så gjorde jag gelénaglar på Emelie och hon blev jättenöjd och jag med, första gången jag gjorde på någon annan! Sen på kvällen var det halloweenfest i hallsberg och jag var utklädd till cowboy/sheriff, drog dit med Tova och Josefine och vi hade jättekul tills vi blev rånade och misshandlade av några idioter.. Men det gick inte så illa med oss som tur var och jag blev inte av med några pengar och inte Tova heller men Josefine blev av med både bankkort, busskort och flera hundra :/ Sent på natten sen var vi hos mig och käkade mcd och vi pratade länge om händelsen, vi skrattade åt hur vi verkligen kämpade för livet för att fånga killen som rånade oss och brotta ner honom. Som tur var var polisen där och Josefine sprang och hämtade en som grep honom och tog honom till stationen! 
 
Här kommer lite fyllebilder haha!


 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback