The beat of Life

Tjena! Nu är jag här igen och kladdar lite, tänkte att jag inte ska låta det bli sååå dammigt hehe. 
 
Helgen som var så gjorde jag inget märkvärdigt, i fredags var jag hos Simon med hans familj och åt tacos, kollade på film och mös. I lördags så vaknade vi runt 11 och det var bara att ta skruttbilen till stallet, lunchfodrade, fixade Nordis mat och mockade, sen drog vi tillbaka till Hjortkvarn till Simons bror och hans tjej som fyllt 25 år så det blev lite kalas där och sen mot kvällen så drack vi lite och hade det jättetrevligt!
I söndags så vaknade vi lite sent (kl1) så då fick vi skynda oss och åka till stallet och fixa. Red Timmer-rundan med Nordis och han fick verkligen springa av sig, det tar normalt 50min att skritta runt och det tog inte ens 30min att rida runt den i alla 3 gångarter.. Haha och ja, han var lite svettig efter men det var längesen han blev det så det var väl på tiden. Sen på kvällen bjöd pappa oss på middag och så fick han lite presenter av mig och Rebecca, det var ju trots allt farsdag!
 
Igår så skrittade jag bara en sväng på Nordis i ca 30min i mörkret och han var så duktig för att vara en gamling med dålig syn hihi. Efter stallet åkte jag hem till Simon, var väl där runt 8 och var lagom trött och hungrig men hade tur då dom precis gjort mat hihi. Vi satt och kollade på tv ett tag, men som vanligt satt vi alla och spelade wordfeud med varandra eller candy crush haha.. 
 
Idag har jag varit i skolan och skrivit prov (ja jag har faktiskt varit i skolan nästan varje dag sen praktiken), det gick nog bra och skulle ha naturkunskap efter men drog hem för jag hade haft rethosta hela natten och nu har jag ont i halsen och magen mår skitdåligt :( så ska rulla iväg till stallet nu och sen till Simon igen, ska bara äta nåt innan så magen mår bättre. Tjingeling
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback