Adore you - Miley Cyrus

Nu är klockan så där mycket igen och inte har jag gjort någon nytta efter jobbet och stallet. I stallet så kom jag i alla fall ut på en skrittur med Mia på Esset, det var alldeles lagom eftersom han gick rätt hårt igår, dessutom började det bli riktigt mörkt och sent. En bra sak har jag i alla fall gjort idag, jag la ut min bil på blocket.. Min första och finaste pärla.. Hade den inte blivit så tråkig att köra och hade jag inte tröttnat på den så hade jag lätt haft kvar den! Och fortfarande så har inte mina 3 paket kommit, man börjar ju undra vafan människor hålls med nu för tiden! #tjejenmedmiljonerkänslorpåsammagång
 
Jag vaknade med ett jävla ryck inatt också vid 3, låg på mage på min sida av sängen och tittar till vänster om mig och ser att det är tomt där? Jag fick världens panik och undrade vart min älskling var.. Men sen kom jag på att han hade åkt hem vid 11 igår kväll! Snacka om att jag blev ledsen.. Aja nu ska jag krypa ner i sängen med min ömma kropp, jag har verkligen ont precis överallt! Och inte hjälper det att simon inte är här :(
 
Godnatt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback